Počet záznamov: 1  

Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike

  1. Názov Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike
    Preklad názvuEconomy and marketing of the sheep rearing in the Slovak Republic
    Autorské údajeIvana Hudáková
    Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 4, č. 3 (2004), s. 47-51. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2004. ISSN 1335-6186
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá chov zvierat * ovčiarstvo * produkcia * predaj * marketing * zisk * analýzy
    AnotáciaProdukcia a predaj jatočných oviec, ovčieho mlieka a jednotlivých ovčích výrobkov v SR. Analýza výrobno-ekonomických výsledkov, ktorých snahou je dosiahnuť ziskovosť na Slovensku v chove oviec a tiež na základe SWOT analýzy určiť silné a slabé stránky, hrozby a príležitosti v chove oviec na Slovensku. Z vývoja predaja a cien chovu oviec vyplýva, že toto odvetvie živočíšnej výroby má perspektívu rozvoja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.