Počet záznamov: 1
Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike
Názov Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike Preklad názvu Economy and marketing of the sheep rearing in the Slovak Republic Autorské údaje Ivana Hudáková Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 4, č. 3 (2004), s. 47-51. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2004. ISSN 1335-6186 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Heslá chov zvierat * ovčiarstvo * produkcia * predaj * marketing * zisk * analýzy Anotácia Produkcia a predaj jatočných oviec, ovčieho mlieka a jednotlivých ovčích výrobkov v SR. Analýza výrobno-ekonomických výsledkov, ktorých snahou je dosiahnuť ziskovosť na Slovensku v chove oviec a tiež na základe SWOT analýzy určiť silné a slabé stránky, hrozby a príležitosti v chove oviec na Slovensku. Z vývoja predaja a cien chovu oviec vyplýva, že toto odvetvie živočíšnej výroby má perspektívu rozvoja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1