Počet záznamov: 1  

Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku

  1. Názov Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku
    Preklad názvuCustomers' centres - way to quality improvement of railway transport in Slovakia
    Autorské údajeAlžbeta Bieliková, Viera Bartošová, Darina Chlebíková
    Autor Bieliková Alžbeta
    Spoluautori Bartošová Viera
    Chlebíková Darina
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 23-24. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita * doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * komunikácia * Železničná spoločnosť, a.s
    AnotáciaPožiadavky na konkurencieschopnosť železničnej dopravy. Aplikácia zásad manažérstva kvality. Opatrenia na zdokonalenie komunikácie so zákazníkmi v Železničnej spoločnosti, a.s. Proces tvorby zákazníckych centier na Slovensku. Orientácia služieb zákazníckych centier. Hlavným cieľom prevádzky zákazníckych centier je postupné zabezpečovanie informačných a doplnkových služieb pre zákazníkov tak, aby sa pri výbere dopravcu pre svoje cesty rozhodli pre Železničnú spoločnosť, a.s.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.