Počet záznamov: 1  

Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM

  1. Názov Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM
    Preklad názvuFundamentals of marketing strategy orientation on TQEM company's
    Autorské údajeAdrián Podskľan
    Autor Podskľan Adrián
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * marketing environmentálny * podnikanie * stratégia podniková * koncepcie
    AnotáciaUplatňovanie filozofie TQEM -(Total Quality Environmental Management). Profil podniku orientovaného na uplatňovanie TQEM. Environmentálny marketing. Futuristická koncepcia marketingového podnikania. Úlohy environmentálneho marketingu. Princípy TQEM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.