Počet záznamov: 1
Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM
Názov Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM Preklad názvu Fundamentals of marketing strategy orientation on TQEM company's Autorské údaje Adrián Podskľan Autor Podskľan Adrián Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * marketing environmentálny * podnikanie * stratégia podniková * koncepcie Anotácia Uplatňovanie filozofie TQEM -(Total Quality Environmental Management). Profil podniku orientovaného na uplatňovanie TQEM. Environmentálny marketing. Futuristická koncepcia marketingového podnikania. Úlohy environmentálneho marketingu. Princípy TQEM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1