Počet záznamov: 1  

V čem spočívá hodnota vaší značky ?

  1. Názov V čem spočívá hodnota vaší značky ?
    Súbežný názovIn what lies the value of your brand ?
    Autorské údajeIvan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2004), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština, angličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky kvality * reklama * podpora predaja * nástroje marketingové * firmy * zákazníci
    AnotáciaZnačka a jej dynamika. Parametrické, generačné a emocionálne zastarávanie značky. Značka a rešpektovanie reality. Emocionálna reklama namierená na pocity zákazníka za účelom vyvolania nákupného rozhodnutia. Hodnota reklamy a hodnota značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.