Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkom v cestovnom ruchu

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkom v cestovnom ruchu
    Autorské údajeVanda Maráková
    Autor Maráková Vanda
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 37, č. 3 (2004), s. 140 - 148. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * systém CRM * marketing * zákazníci * stratégia podniková * hotely
    AnotáciaVymedzenie pojmu "marketing vzťahov so zákazníkom". Uplatnenie marketingu vzťahov so zákazníkom v podmienkach podnikov cestovného ruchu ako konkurenčnej výhody a nástroja skvalitnenia marketingových činností. Východiská skúmania marketingu vzťahov so zákazníkom. Uplaňovanie marketingu vzťahov so zákazníkom v hoteli. Predpoklady implementácie marketingu vzťahov so zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.