Počet záznamov: 1  

CRM - řízení vztahů se zákazníky

  1. Názov CRM - řízení vztahů se zákazníky
    Autorské údajeJaromír Veber
    Autor Veber Jaromír
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 79-81. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * pojmy * manažment * zákazníci * firmy * koncepcie * produkty softvérové
    AnotáciaPojem CRM (Customer Relationship Management). Koncipovanie vzťahov so zákazníkmi v niekoľkých fázach. Stratifikácia. Schéma rozvrstvenia zákazníkov.Cieľom príspevku je presvedčiť o tom, že vzťahy so zákazníkmi na prahu tretieho tisícročia je treba budovať na nových základoch, adekvátnych výskumu roly zákazníka v súčasných podmienkach podnikania.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.