Počet záznamov: 1  

10 smrtelných marketingových hříchů

  1. Názov 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat
    Autorské údajePhilip Kotler, překlad: Jiří Adamík, Josef Malý
    Autor Kotler Philip
    Ďalší autori Adamík Jiří (Prekladateľ)
    Malý Josef (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2005. - 139 s.
    ISBN80-247-0969-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * firmy * analýza trhu * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výskum * konkurencia * zamestnanci * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * obchod * plánovanie * produkty * komunikácia * značky výrobkov * efektívnosť ekonomická * technológie nové * poradenstvo
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.9, z toho voľných 6, prezenčne 3
    Signatúra796549, 796550, 796610, 796623, 804382, 804900-804902, 819204

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    796549SEKSklad knižničného fonduvoľný
    796550SEKSklad knižničného fonduvoľný
    796610SEKSklad knižničného fonduvoľný
    796623SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    804900SEKPobočka SEK Košicevoľný
    804901SEKPobočka SEK Košicevoľný
    804902SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    819204SEKSklad knižničného fonduvoľný
    804382FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.