Počet záznamov: 1
BECKHAM jako samospasitelná značka ?
Názov BECKHAM jako samospasitelná značka ? Autorské údaje Andrea Votrubová Autor Votrubová Andrea Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá značky výrobkov * značky kvality * reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * konkurencia * zisk * šport * osobnosť * Beckham, D. Anotácia David Beckham, futbalista Realu Madrid, a jeho geograficko-marketingová funkcia preniknúť medzi fanúšikov Ďalekého východu. Futbalové kluby nie len ako tímy, ale aj ako marketingové značky. Ekonomická politika Realu Madrid postavená na využívaní mien najlepších hráčov sveta. Nárast počtu fanúšikov a zároveň nárast spotrebiteľov výrobkov f. Nike, Adidas, Pepsi, Gillette. Konkurenčný boj firiem pri využívaní celebrít ako značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1