Počet záznamov: 1  

BECKHAM jako samospasitelná značka ?

  1. Názov BECKHAM jako samospasitelná značka ?
    Autorské údajeAndrea Votrubová
    Autor Votrubová Andrea
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá značky výrobkov * značky kvality * reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * konkurencia * zisk * šport * osobnosť * Beckham, D.
    AnotáciaDavid Beckham, futbalista Realu Madrid, a jeho geograficko-marketingová funkcia preniknúť medzi fanúšikov Ďalekého východu. Futbalové kluby nie len ako tímy, ale aj ako marketingové značky. Ekonomická politika Realu Madrid postavená na využívaní mien najlepších hráčov sveta. Nárast počtu fanúšikov a zároveň nárast spotrebiteľov výrobkov f. Nike, Adidas, Pepsi, Gillette. Konkurenčný boj firiem pri využívaní celebrít ako značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.