Počet záznamov: 1  

Stratégie obchodu pri zmene dane z pridanej hodnoty

  1. Názov Stratégie obchodu pri zmene dane z pridanej hodnoty
    Autorské údajeĽubomír Strieška
    Autor Strieška Ľubomír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 165-171. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá dane z hodnoty pridanej * správanie * obchod * rozpätie obchodné * rozhodovanie taktické * sadzby daňové * stratégia obchodná
    AnotáciaAnalýza správania obchodu, pri zmene sadzby dane z pridanej hodnoty. Stratégia konštantnej sadzby obchodnej marže. Stratégia konštantného objemu marže obchodu. Znižovanie sadzby obchodnej marže. Dopad na trhové subjekty.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.