Počet záznamov: 1
Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií
Názov Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií Autorské údaje Viera Kratochvílová Autor Kratochvílová Viera Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy na prahu 3. tisícročia : rozširovanie EÚ ako míľnik? : 1. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov : zborník prác. S. 114-118. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002 / Mattoš Boris ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1562-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.53 - Cenová politika Heslá organizácie neziskové * politika cenová * marketing * stratégia podniková * prostredie podnikové * ceny služieb * vzdelávanie Anotácia Analýza marketingových faktorov, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku neziskových organizácií. Vzdelávacie organizácie a cenová politika. Základné faktory pôsobiace na cenu služieb v oblasti vzdelávania. Faktory, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku vzdelávacích organizácií: náklady, marketingové ciele, životný cyklus služby. kvalita a imidž, portfólio služieb, zákazníci - spotrebitelia služby, pružnosť dopytu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1