Počet záznamov: 1  

Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií

  1. Názov Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií
    Autorské údajeViera Kratochvílová
    Autor Kratochvílová Viera
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy na prahu 3. tisícročia : rozširovanie EÚ ako míľnik? : 1. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov : zborník prác. S. 114-118. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002 / Mattoš Boris ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1562-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá organizácie neziskové * politika cenová * marketing * stratégia podniková * prostredie podnikové * ceny služieb * vzdelávanie
    AnotáciaAnalýza marketingových faktorov, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku neziskových organizácií. Vzdelávacie organizácie a cenová politika. Základné faktory pôsobiace na cenu služieb v oblasti vzdelávania. Faktory, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku vzdelávacích organizácií: náklady, marketingové ciele, životný cyklus služby. kvalita a imidž, portfólio služieb, zákazníci - spotrebitelia služby, pružnosť dopytu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.