Počet záznamov: 1  

Letáky konkurujú reklame

  1. Názov Letáky konkurujú reklame
    Autorské údajeJana Bokorová
    Autor Bokorová Jana
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 28-29. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * spotrebitelia * nástroje marketingové * analýzy * informácie * Slovensko * prostriedky reklamné * Leaflet Monitor
    AnotáciaAž 80 perc. respondentov na Slovensku akceptuje letáky ako reklamnú informáciu. Cieľom letákových aktivít je hlavne slúžiť orientácii spotrebiteľov. Slovensko zaznamenáva pozitívny trend v oblasti letákov. Letáky ako dôležitý marketingový nástroj. Leaflet Monitor - jeho charakteristika a úloha. Obchodné reťazce spolupracujúce s Leaflet Monitorom. Informácie dostupné z analýz Leaflet Monitoru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.