Počet záznamov: 1  

Možnosti a limity masové kastomizace

  1. Názov Možnosti a limity masové kastomizace
    Autorské údajeAlena Klapalová
    Autor Klapalová Alena
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 10, č. 11 (Listopad 2004), s. 26-28. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * stratégia podniková * stratégia marketingová * výroba zákazková * firmy * zákazníci * objednávky
    AnotáciaPojem masová kastomizácia (mass customization) používaný pre označenie rôznych spôsobov zacielenia na zákazníka. Výroba na objednávku ako varianta masovej kastomizácie. Kastomizácia - prispôsobenie štandardnej ponuky zákazníkovi. Masová kastomizácia využívaná najmä veľkými výrobcami ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti. Štyri predpoklady masovej kastomizácie. Prispôsobenie ponuky potrebám zákazníka a zvyšovanie zisku výrobcu. Znižovanie zásob a nákladov. Výroba na objednávku ako doplnok masovej výroby. Masová kastomizácia - prepracovaný podnikateľský model orientovaný na zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.