Počet záznamov: 1
Tak snadné jako 10001, 2, 3
Názov Tak snadné jako 10001, 2, 3 Autorské údaje Bill Dee, Stanislav Karapetrovic, Kernaghan Webb Autor Dee Bill Spoluautori Karapetrovic Stanislav Webb Kernaghan Zdrojový dokument Svět jakosti. Roč. 11, č. 3 (Září 2004), s. 29-36. - České Budějovice : Bartoň QSV, 2004. ISSN 1211-2011 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * kvalita výrobkov * kvalita * služby * normy ISO Anotácia ISO vyvíja tri normy, ktoré sú zamerané na prevenciu a riešenie sťažností, týkajúcich sa výrobkov a služieb. ISO 10001 - Pravidlá chovania. ISO 10002 - Vybavovanie sťažností. ISO 10003 - Externé riešenie sporov. Spoločne tvoria triádu smerníc pre komplexný systém riešenia sťažností. Môžu byť použité nezávisle alebo integrované do iných systémov, napr. do systému kvality podľa ISO 9001. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1