Počet záznamov: 1  

Tak snadné jako 10001, 2, 3

  1. Názov Tak snadné jako 10001, 2, 3
    Autorské údajeBill Dee, Stanislav Karapetrovic, Kernaghan Webb
    Autor Dee Bill
    Spoluautori Karapetrovic Stanislav
    Webb Kernaghan
    Zdrojový dokument Svět jakosti. Roč. 11, č. 3 (Září 2004), s. 29-36. - České Budějovice : Bartoň QSV, 2004. ISSN 1211-2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * kvalita výrobkov * kvalita * služby * normy ISO
    AnotáciaISO vyvíja tri normy, ktoré sú zamerané na prevenciu a riešenie sťažností, týkajúcich sa výrobkov a služieb. ISO 10001 - Pravidlá chovania. ISO 10002 - Vybavovanie sťažností. ISO 10003 - Externé riešenie sporov. Spoločne tvoria triádu smerníc pre komplexný systém riešenia sťažností. Môžu byť použité nezávisle alebo integrované do iných systémov, napr. do systému kvality podľa ISO 9001.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.