Počet záznamov: 1  

Marketing bankových produktov

  1. Názov Marketing bankových produktov
    Preklad názvuMarketing of banking products
    Autorské údajeJaroslav Belás
    Autor Belás Jaroslav
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 33, č. 4 (2004), s. 447- 455. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2004. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * bankovníctvo * banky * produkty * pojmy * politika cenová * komunikácia * ceny * marketing mix
    AnotáciaTeoretické aspekty bankového marketingu. Definícia bankových produktov. Predmet vzťahu medzi bankou a zákazníkom. Analýza problému dôveryhodnosti banky. Produkt a jeho ponuka. Cenová politika. Komunikačná politika. Distribučná politika banky. Riadenie ľudských zdrojov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.