Počet záznamov: 1  

4P STV

  1. Názov 4P STV : aký je marketing ?
    Autorské údajeIvana Šimlovičová, Vladislav Doktor, Martin Mazág
    Autor Šimlovičová Ivana
    Spoluautori Doktor Vladislav
    Mazág Martin
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 11 (november 2004). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004
    Marketing & Media. s. 11-15. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá televízia * Slovensko * prostriedky masovokomunikačné * marketing * financovanie
    AnotáciaPohľad na to, ako sa STV darilo napĺňať jej marketingový plán - tesne pred zavŕšením reformy. Štyri slová predstavujúce revolučné zmany: produkt, cena, miesto, promotion.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12 + 10 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.