Počet záznamov: 1  

Celebrity jako odrůda značek

  1. Názov Celebrity jako odrůda značek
    Autorské údajeFilip Kahoun
    Autor Kahoun Filip
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 80-81. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty
    AnotáciaCelebrity a ich vysoké honoráre predstavujúce cenu drahej značky. Tri hlavné predajné kanály živých značiek. Spojenie celebrít s produktom, či s politickou stranou. Celebrity v reklame. Celebrity ako symbol komerčnej komunikácie spoločností. Vhodný výber osobnosti a cieľová skupina. Pokles popularity osobnosti a vplyv na produkt.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.