Počet záznamov: 1
Marketing podle trhů
Názov Marketing podle trhů Autorské údaje Jan Kincl a kolektiv Autor Kincl Jan Vydavateľské údaje Praha : Alfa Publishing , 2004. - 172 s. Edícia Management studium ISBN 80-86851-02-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * riadenie * psychológia * spotrebitelia * výskum * marketing mix * produkty * tovar priemyselný * marketing služieb * sektor terciárny * politika * komunikácia Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 796707, 800802, 801248
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 796707 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 800802 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne 801248 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1