Počet záznamov: 1
Slovník marketingu
Názov Slovník marketingu Autorské údaje Mark N. Clemente, překlad: Vilém Jungmann, Libuše Mohelská Autor Clemente Mark N. Ďalší autori Jungmann Vilém (Prekladateľ) Mohelská Libuše (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2004. - 378 s. ISBN 80-251-0228-9 Druh dokumentu slovníky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 03 - Všeobecné encyklopédie Heslá marketing * terminológia * politika obchodná * pojmy Báza dát KNIHY Počet ex. 18, z toho voľných 16, prezenčne 2 Signatúra 796652, 815185, 815187-815202
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 796652 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 815185 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 815187 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815188 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815189 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815190 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815191 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815192 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815193 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815194 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815195 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815196 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815197 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815198 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815199 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815200 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815201 SEK Pobočka SEK Košice voľný 815202 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Počet záznamov: 1