Počet záznamov: 1  

Atributy značky a možnosti jejich zkoumání

  1. Názov Atributy značky a možnosti jejich zkoumání
    Autorské údajeMilada Marhounová, Šárka Velčovská
    Autor Marhounová Milada
    Spoluautori Velčovská Šárka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2004), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh spotrebiteľský * značky výrobkov * značky výrobné * logo
    AnotáciaProblematika značky na spotrebnom trhu, z hľadiska marketingového prístupu k značke. Príspevok rozvíja teóriu koncepcie totálnej značky, v zmysle definovania atribútov značky a ich usporiadania do vrstiev podľa významnosti atribútov pre cieľové osoby. Východiská pre analýzu atribútov značky. Štruktúra atribútov značky, testovanie mena značky, príklady.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.