Počet záznamov: 1  

Regionální inspirace pro marketing

  1. Názov Regionální inspirace pro marketing
    Autorské údajeJiří Hofman
    Autor Hofman Jiří
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 525-529. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing regionálny * vízie * regióny * politika regionálna
    AnotáciaVýznam marketingu nielen pre úspešnosť podnikov, ale aj pre rozvoj regiónov. Vymedzenie pojmu ideálna predstava či ideálny obraz regiónu a jeho využitie v regionálnom marketingu. Formulácia ideálnej predstavy či vízie pre región. Požiadavky, ktoré musí spĺňať ideálna predstava, aby mohla splniť svoju úlohu v regionálnom marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.