Počet záznamov: 1  

Vybrané problémy marketingovej komunikácie v podmienkach poistnej praxe

  1. Názov Vybrané problémy marketingovej komunikácie v podmienkach poistnej praxe
    Autorské údajeViera Hrabovská
    Autor Hrabovská Viera
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 530-533. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing priamy * systémy databázové * poisťovníctvo
    AnotáciaÚloha priameho marketingu v poistnej činnosti. Teoretické východiská priameho marketingu. Miesto priameho marketingu v integrovanej marketingovej komunikácii. Zásady implementácie priameho marketingu. Databázový marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.