Počet záznamov: 1
Marketing nákupu
Názov Marketing nákupu Preklad názvu The Marketing of purchase Autorské údaje Štefan Majtán Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 15, č. 4 (2004), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2004. ISSN 1336-2828 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing nákupný * nákup * riadenie nákupu * dodávatelia * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * rokovania obchodné Anotácia Úloha marketingu pri nákupe. Dôvody, prečo pri nákupe treba uplatňovať zásady marketingu. Vymedzenie obsahu nákupného marketingu. Súbor nástrojov využívaných v nákupnom marketingu. Hodnotenie trhovej pozície a výber dodávateľov. Formalizovanie vzťahov s dodávateľmi - obchodné rokovania. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00433-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1