Počet záznamov: 1  

Klientska orientácia v marketingu podnikov služieb

  1. Názov Klientska orientácia v marketingu podnikov služieb
    Autorské údajeZuzana Kováčová
    Autor Kováčová Zuzana
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 548-556. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing služieb * podnik služieb * marketing mix * klienti * konkurencia * marketing manažment
    AnotáciaŠpecifiká marketingu služieb. Klientsky orientovaný marketing služieb. Riadenie prvkov marketingového mixu v klientsky orientovanom podniku služieb. Dôraz na partnerstvo vo vzťahu poskytovateľ - klient, ktoré vytvára dlhodobú konkurenčnú výhodu. Marketingový mix bude optimálny len vtedy, ak je manažment schopný neustále ho prispôsobovať požiadavkám klientov a podmienkam, ktoré prináša trh.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.