Počet záznamov: 1
Klientska orientácia v marketingu podnikov služieb
Názov Klientska orientácia v marketingu podnikov služieb Autorské údaje Zuzana Kováčová Autor Kováčová Zuzana Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 548-556. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing služieb * podnik služieb * marketing mix * klienti * konkurencia * marketing manažment Anotácia Špecifiká marketingu služieb. Klientsky orientovaný marketing služieb. Riadenie prvkov marketingového mixu v klientsky orientovanom podniku služieb. Dôraz na partnerstvo vo vzťahu poskytovateľ - klient, ktoré vytvára dlhodobú konkurenčnú výhodu. Marketingový mix bude optimálny len vtedy, ak je manažment schopný neustále ho prispôsobovať požiadavkám klientov a podmienkam, ktoré prináša trh. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1