Počet záznamov: 1  

Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov

  1. Názov Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov
    Preklad názvuMeasurable features of quality in logistic transport chain of passengers trains
    Autorské údajeJozef Majerčák
    Autor Majerčák Jozef
    Spoluautori Bartošová Viera
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 4 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 656.2/.4 - Železničná doprava
    Heslá kvalita * služby dopravné * preprava * doprava verejná * doprava osobná * doprava železničná osobná * reťazce logistické * systém riadenia kvality
    AnotáciaDefinovanie kvality služieb. Podľa Návrhu európskej normy kvality služby vo verejnej doprave N 75 je kvalita služby definovaná ako súbor kritérií kvality a príslušných opatrení, za ktoré je poskytovateľ služby (subjekt, ktorý uplatňuje súlad) zodpovedný. Kvalitu je nutné chápať ako komplexný ukazovateľ. Jednotlivé úrovne kvality: Hľadaná kvalita služby. Cieľová kvalita služby. Poskytovaná kvalita služby. Vnímaná kvalita služby. S kvalitou služieb súvisí kvalita prepravy. Pojem kvalita prepravy osôb. Pojmy súvisiace s kvalitou. Model systému manažérstva kvality, ktorý bol vytvorený vo Švédsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.