Počet záznamov: 1  

Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů

  1. Názov Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů
    Autorské údajeMartin Krištof
    Autor Krištof Martin
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 557-561. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * fondy štruktúrne * podnik malý * podnik stredný * dotácie * Česko
    AnotáciaAnalýza možnosti podpory marketingových aktivít pre české podniky zo štrukturálnych fondov. Bola urobená analýza príslušných operačných programov a komparácia jednotlivých opatrení zameraných na podporu marketingových aktivít. Operačné programy a marketingové aktivity. Finančný rámec opatrení a podopatrenia na podporu marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.