Počet záznamov: 1  

How does the satisfaction with non-life insurance sale services influence clients' loyality

  1. Názov How does the satisfaction with non-life insurance sale services influence clients' loyality
    Preklad názvuAko spokojnosť s predajom služieb neživotného poistenia ovplyvňuje klientovu lojalitu
    Autorské údajeRafal Malek, Jacek Rodzinka
    Autor Malek Rafal
    Spoluautori Rodzinka Jacek
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 574-583. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spokojnosť zákazníkov * klienti * služby bankové * poistenie neživotné * lojálnosť zákazníkov
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.