Počet záznamov: 1  

Marketing v politike

  1. Názov Marketing v politike
    Autorské údajeJúlia Sobinovská
    Autor Sobinovská Júlia
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 12 (december 2004), s. 22-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá politika * marketing * strany politické * komunikácia * mienka verejná * semináre * Ekonomická univerzita v Bratislave * 2004
    AnotáciaAko by mohol vyzerať základný model aplikácie marketingu v politike v SR a aké sú zistenia analýzy politického trhu na slovensku - o tom sa diskutovalo na seminári Politický marketing, konanom na pôde EU v Bratislave, koncom roku 2004. Hodnotový marketing v politike, ako vnímajú marketing politické strany, krízová komunikácia v politike, skúsenosti z výskumu verejnej mienky v politike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12 + 10 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.