Počet záznamov: 1  

Distribuční cesty marketingového způsobu řízení v praxi komerčních pojišťoven v ČR

  1. Názov Distribuční cesty marketingového způsobu řízení v praxi komerčních pojišťoven v ČR
    Autorské údajeFrantišek Řezáč
    Autor Řezáč František
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 617-620. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá kanály distribučné * marketing priamy * sprostredkovatelia * poistenie * poisťovne komerčné * likvidátori * udalosti poistné * Česko
    AnotáciaSo zvýšením počtu zahraničných poisťovní na poistnom trhu ČR a tiež vstupom zahraničného kapitálu do českých komerčných poisťovien, sa začína napĺňať marketingový spôsob riadenia komerčných poisťovien. Priama distribučná cesta, nepriama distribučná cesta. Sprostredkovateľská činnosť v poisťovníctve. Samostatní likvidátori poistných udalostí. Alternatívne distribučné kanály.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.