Počet záznamov: 1  

Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy

  1. Názov Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy
    Preklad názvuImage of marketing manager creates company image
    Autorské údajeViera Čihovská, Júlia Lipianska
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 15-19. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * marketing * manažéri * stratégia marketingová * ciele riadenia * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová
    AnotáciaPojem imidž. Imidž ako marketingový cieľ. Imidž marketingového manažéra. Osobný štýl a vlastný imidž marketingového manažéra. Základné zložky osobného imidžu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00674-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.