Počet záznamov: 1  

Marketingový prístup k produktom životného poistenia

  1. Názov Marketingový prístup k produktom životného poistenia
    Preklad názvuMarketing access on life insurance products
    Autorské údajeAnna Majtánová, Pavla Zarembová
    Autor Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Spoluautori Zarembová Pavla
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 50-56. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá marketing * trh poistný * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * zákazníci * poistenie životné * modely ekonomicko-matematické * matematika poistná
    AnotáciaSegmentácia ako súčasť marketingového riadenia. Marketingová stratégia segmentácie trhu s aplikáciou na trh životného poistenia. Modelové riešenie prístupu na poistný trh cez segmentáciu zákazníkov. Aktuálne cesty k zákazníkovi prostredníctvom jednotlivých nástrojov marketingového mixu - produkt, cena, marketingová komunikácia, miesto a distribúcia. Model segmentácie trhu životného poistenia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00389-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.