Počet záznamov: 1  

Bankový marketing - jeho úloha a ciele v podnikateľskej činnosti komerčných bánk

  1. Názov Bankový marketing - jeho úloha a ciele v podnikateľskej činnosti komerčných bánk : dizertačná práca
    Autorské údajeMiriam Mesárošová, školiteľ: Mária Klimiková
    Autor Mesárošová Miriam
    Ďalší autori Klimiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra bankovníctva a medzinárodných financií
    Vydavateľské údajeBratislava : Národohospodárska fakulta EU , 2002. - 154 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * marketing * podnikanie * banky obchodné * stratégia marketingová * systémy informačné * nástroje marketingové * marketing mix * bankovníctvo
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra797250

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    797250SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.