Počet záznamov: 1  

Osobnosť značky

  1. Názov Osobnosť značky
    Autorské údajeVladimír Burčík
    Autor Burčík Vladimír
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 9, č. 1 (2005), s. 12-13. - Bratislava : SON MEDIA, 2005. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobné * osobnosť * integrácia * zákazníci * hodnota * zdroje informácií
    AnotáciaAnalógia medzi osobnosťou človeka a osobnosťou firmy či značky je síce obrazným, ale veľmi výstižným vyjadrením. Značka a jej atribúty. Prístupy v riešení problematiky značky v minulosti a súčasnosti. Snaha o dôslednejšiu integráciu a vytvorenie viacerých typov väzieb medzi značkou a zákazníkom. Osobnosť značky a pyramída hodnoty značky. Profilácia osobnosti značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.