Počet záznamov: 1  

Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov

  1. Názov Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001
    Autorské údajezostavili: Antónia Štensová, Kornélia Richterová
    Ďalší autori Štensová Antónia (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Richterová Kornélia (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drahovský Ľubomír (Recenzent)
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 76 s.
    ISBN80-225-1372-5
    Výstup z projektu VEGA 5052 Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, čeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá partneri obchodní * kanály distribučné * zmluvy obchodné * vzťahy obchodné * marketing * franchising * kooperácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (12) - ČLÁNKY
    Signatúra796964

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    796964SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.