Počet záznamov: 1  

Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov

  1. Názov Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001
    Autorské údajezostavil: Antónia Štensová, Kornélia Richterová
    Ďalší autori Štensová Antónia (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Richterová Kornélia (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 81 s.
    ISBN80-225-1514-0
    Výstup z projektu VEGA 5052 Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá partneri obchodní * vzťahy obchodné * kooperácia * zmluvy obchodné * výrobky * trh * kvalita výrobkov * hospodárstvo odpadové * právo obchodné * právo komunitárne
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (6) - ČLÁNKY
    Signatúra796965

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    796965SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.