Počet záznamov: 1  

Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia

  1. Názov Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia
    Autorské údajeFerdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 1 (2004), s. 4-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá distribúcia * marketing mix * marketing územia * lokalizácia * produkty * služby * spotrebitelia * čas * priestor * infraštruktúra * konkurencia * logistika distribučná
    AnotáciaDistribúcia ako neoddeliteľná súčasť marketingovej koncepcie územných celkov a regiónov. Lokalita a jej význam v marketingu územia. Posudzovanie lokality z rôznych aspektov (produkt, typ užívateľov, dostupnosť, čas a priestor). Logistické riešenie distribučných procesov v marketingu územia.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00552-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.