Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie pre európsky trh

  1. Názov Marketingové stratégie pre európsky trh
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 2 (2004), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * politika podniková * politika cenová * komunikácia marketingová * štandardizácia * integrácia * regióny * krajiny vyspelé * Európska únia
    AnotáciaCharakteristiky európskeho prostredia ovplyvňujúce marketingové aktivity spoločností.Národné a regionálne odlišnosti európskeho trhu. Marketingové stratégie pre európsky trh. Charakteristika integrovanej a dynamickej stratégie. Produktová politika a štandardizácia produktov. Cenová a komunikačná politika.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00566-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.