Počet záznamov: 1
Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka
Názov Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka Preklad názvu Review: Direct marketing or direct way how to gain and retain the customer Autorské údaje Helena Strážovská Autor Strážovská Helena EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 4 (2004), s. 100-101. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Recenz.dok. Priamy marketing / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * zákazníci * kódexy etické * recenzie * pojmy Anotácia Recenzia na vedeckú publikáciu Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Kniha je teoretickou a metodologickou pomôckou vhodnou pre pedagogický proces na vysokých školách a zároveň plní funkciu pomôcky pre hospodársku prax. Jej významnou časťou je v samotnom závere uvedený krátky slovník výrazov priameho marketingu a úplne na záver uvádzajú autori etické kódexy a etické zásady. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00614-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1