Počet záznamov: 1
Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie
Názov Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie Autorské údaje Marianna Cenková Autor Cenková Marianna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2004), s. 55-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1336-3301 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.53 - Cenová politika Heslá stratégia marketingová * ceny * politika cenová * hodnota * teória hodnoty * tvorba cien * náklady * diferenciácia cenová Anotácia Vymedzenie pojmov cenové rozhodovanie, cenová teória a cena. Subjektívna a objektívna teória hodnoty. Podstata cenovej stratégie. Funkcie cenovej stratégie v rámci marketingovej stratégie. Cenové ciele. Typy cenových stratégií. Cenová politika. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00308-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-2
článok
Počet záznamov: 1