Počet záznamov: 1  

Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie

  1. Názov Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie
    Autorské údajeMarianna Cenková
    Autor Cenková Marianna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2004), s. 55-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1336-3301
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá stratégia marketingová * ceny * politika cenová * hodnota * teória hodnoty * tvorba cien * náklady * diferenciácia cenová
    AnotáciaVymedzenie pojmov cenové rozhodovanie, cenová teória a cena. Subjektívna a objektívna teória hodnoty. Podstata cenovej stratégie. Funkcie cenovej stratégie v rámci marketingovej stratégie. Cenové ciele. Typy cenových stratégií. Cenová politika.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00308-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.