Počet záznamov: 1  

Predikcia lojality zákazníkov a ich správania sa

  1. Názov Predikcia lojality zákazníkov a ich správania sa
    Preklad názvuPrediction of customers loyalty and their behaviour
    Autorské údajeElvíra Dudinská, Tomáš Derňar
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Derňar Tomáš
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 7-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * marketing * manažment * spokojnosť zákazníkov * výhody konkurenčné * spotrebitelia * manažéri
    AnotáciaPrehodnotenie klasického prístupu k zákazníkovi. Analýza predikcie lojality zákazníkov a ich správanie. Modelovanie správania sa zákazníkov. Nové trendy v tejto oblasti. Churn manažment. Perspektívy CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 01116-002, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 5-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.