Počet záznamov: 1
Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi
Názov Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi Preklad názvu Implementation of marketing tools in retail Autorské údaje Vanda Lieskovská, Marián Rimarčík Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 20-33. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * výskum štatistický * marketing mix * stratégia marketingová Anotácia Problematika implementácie marketingových teórií do praxe slovenských maloobchodných podnikov. Východiská konštrukcie komplexu marketingových nástrojov. Pojem komplex marketingových nástrojov. Prezentácia marketingového mixu. Marketingové nástroje v maloobchodnej praxi. Marketing miesta. Marketingová komunikácia. Služba zákazníkovi. Analýza informovanosti a obľúbenosti obchodných firiem a ich predajní, ako výsledok vnímania komplexu marketingových nástrojov v maloobchode. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 5-6
článok
Počet záznamov: 1