Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi

  1. Názov Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi
    Preklad názvuImplementation of marketing tools in retail
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Marián Rimarčík
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 20-33. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * výskum štatistický * marketing mix * stratégia marketingová
    AnotáciaProblematika implementácie marketingových teórií do praxe slovenských maloobchodných podnikov. Východiská konštrukcie komplexu marketingových nástrojov. Pojem komplex marketingových nástrojov. Prezentácia marketingového mixu. Marketingové nástroje v maloobchodnej praxi. Marketing miesta. Marketingová komunikácia. Služba zákazníkovi. Analýza informovanosti a obľúbenosti obchodných firiem a ich predajní, ako výsledok vnímania komplexu marketingových nástrojov v maloobchode.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 5-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.