Počet záznamov: 1
Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda
Názov Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda Preklad názvu Customers needs analyses as a competitive advantage Autorské údaje František Gurský Autor Gurský František EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 66-71. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kvalita * marketing * potreby * zákazníci * analýzy * výhody konkurenčné * obchod * komunikácia marketingová Anotácia Východiská úspešnej realizácie marketingu. Prvky tvoriace "vzťahy so zákazníkom". Analýza podstaty a výsledku budovania dobrých vzťahov so zákazníkom. Proces komunikácie s dodávateľmi. Činitele pôsobiace na tvorbu a pestovanie dobrých vzťahov so zákazníkom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 01116-003, PHF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 5-6
článok
Počet záznamov: 1