Počet záznamov: 1  

Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda

  1. Názov Analýza potrieb zákazníka ako konkurenčná výhoda
    Preklad názvuCustomers needs analyses as a competitive advantage
    Autorské údajeFrantišek Gurský
    Autor Gurský František EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 66-71. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kvalita * marketing * potreby * zákazníci * analýzy * výhody konkurenčné * obchod * komunikácia marketingová
    AnotáciaVýchodiská úspešnej realizácie marketingu. Prvky tvoriace "vzťahy so zákazníkom". Analýza podstaty a výsledku budovania dobrých vzťahov so zákazníkom. Proces komunikácie s dodávateľmi. Činitele pôsobiace na tvorbu a pestovanie dobrých vzťahov so zákazníkom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 01116-003, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 5-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.