Počet záznamov: 1  

Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied

  1. Názov Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied
    Preklad názvuCommunication management as a new dimension of managerial sciences
    Autor Blašková Martina
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 56-60. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment komunikačný * komunikácia manažérska * komunikácia firemná * ciele podnikové * motivácia pracovná * funkcie riadenia * projektovanie * organizácia práce * systémy riadenia
    AnotáciaIdentifikácia komunikačného manažmentu. Nový pohľad na manažment a ostatné manažérske vedy. Poukázanie na existenciu určitých paralel základných a priebežných funkcií všeobecného manažmentu a komunikačného manažmentu. Hlavné paralely plánovania/projektovania, organizovania, získavania/motivovania a hodnotenia funkčnosti ako základných funkcií. Vymedzenie komunikačného manažéra ako manažéra zodpovedného za zabezpečenie efektívneho fungovania komunikačného systému podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.