Počet záznamov: 1
Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied
Názov Komunikačný manažment ako nová dimenzia manažérskych vied Preklad názvu Communication management as a new dimension of managerial sciences Autor Blašková Martina Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 56-60. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment komunikačný * komunikácia manažérska * komunikácia firemná * ciele podnikové * motivácia pracovná * funkcie riadenia * projektovanie * organizácia práce * systémy riadenia Anotácia Identifikácia komunikačného manažmentu. Nový pohľad na manažment a ostatné manažérske vedy. Poukázanie na existenciu určitých paralel základných a priebežných funkcií všeobecného manažmentu a komunikačného manažmentu. Hlavné paralely plánovania/projektovania, organizovania, získavania/motivovania a hodnotenia funkčnosti ako základných funkcií. Vymedzenie komunikačného manažéra ako manažéra zodpovedného za zabezpečenie efektívneho fungovania komunikačného systému podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1