Počet záznamov: 1  

The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement

  1. Názov The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement
    Preklad názvuVzťah merania spokojnosti a merania výkonnosti
    Autorské údajeMiroslav Hrnčiar
    Autor Hrnčiar Miroslav
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 61-66. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá výkonnosť * kvalita * služby * spokojnosť zákazníkov * indexy
    AnotáciaK riadeniu organizácie je nevyhnutné meranie. Niekoľko typov meraní v organizácii - meranie spokojnosti zainteresovaných strán, meranie výkonnosti systému manažérstva kvality, meranie výkonnosti organizácie a procesov, meranie účinnosti vzdelávania, meranie nákladov na kvalitu a i. Základné prístupy k meraniu spokojnosti zákazníkov resp. merania výkonnosti organizácie. Poukázanie na možnosti prepojenia týchto meraní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.