Počet záznamov: 1
Elektronický obchod, příležitosti a hodnocení
Názov Elektronický obchod, příležitosti a hodnocení Preklad názvu E-business, opportunities and value assessment Autorské údaje Klára Antlová Autor Antlová Klára Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 81-84. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá obchod elektronický * podnikanie elektronické * technológie informačné Anotácia Elektronický obchod ako jeden z najvýznamnejších trendov informačných technológií v oblasti podnikania. Poukázanie na významné faktory podmieňujúce úspešnosť elektronického podnikania. Charakteristika 8 kľúčových faktorov, ktoré veľkou mierou prispievajú k úspešnosti elektronického obchodu: Systémová integrácia. Zákaznícka a dodávateľská orientácia na IT. Interná orientácia na IT aplikácie. Procesy spojené so zákazníkom. Procesy spojené s dodávateľmi. Zákaznícka a dodávateľská pripravenostť na elektronický obchod. Vplyv kľúčových faktorov na finančné metriky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1