Počet záznamov: 1  

Elektronický obchod, příležitosti a hodnocení

  1. Názov Elektronický obchod, příležitosti a hodnocení
    Preklad názvuE-business, opportunities and value assessment
    Autorské údajeKlára Antlová
    Autor Antlová Klára
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 81-84. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá obchod elektronický * podnikanie elektronické * technológie informačné
    AnotáciaElektronický obchod ako jeden z najvýznamnejších trendov informačných technológií v oblasti podnikania. Poukázanie na významné faktory podmieňujúce úspešnosť elektronického podnikania. Charakteristika 8 kľúčových faktorov, ktoré veľkou mierou prispievajú k úspešnosti elektronického obchodu: Systémová integrácia. Zákaznícka a dodávateľská orientácia na IT. Interná orientácia na IT aplikácie. Procesy spojené so zákazníkom. Procesy spojené s dodávateľmi. Zákaznícka a dodávateľská pripravenostť na elektronický obchod. Vplyv kľúčových faktorov na finančné metriky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.