Počet záznamov: 1
Postavení sociální reklamy v České republice
Názov Postavení sociální reklamy v České republice Autorské údaje Daniela Parkerová, Eduard Stehlík Autor Parkerová Daniela Spoluautori Stehlík Eduard Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 12, č. 6 (2004), s. 160-170. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * USA * Česko * marketing sociálny * pojmy * kampane reklamné * organizácie neziskové * propagácia * ochrana zdravia * komunikácia sociálna Anotácia Vymedzenie sociálnej reklamy a sociálneho marketingu. Špecifiká marketingu neziskových organizácií. Postavenie sociálnej reklamy v USA. Sociálna reklama v Českej republike. Charakteristika a niektoré vybrané problémy. Etika a právo v sociálnej reklame. Reklamná kampaň pre spoločnosť BESIP a kampaň SOS Potopa, ktoré boli určené pre obyvateľov postihnutých povodňami v roku 1997. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 5-8
článok
Počet záznamov: 1