Počet záznamov: 1  

Postavení sociální reklamy v České republice

  1. Názov Postavení sociální reklamy v České republice
    Autorské údajeDaniela Parkerová, Eduard Stehlík
    Autor Parkerová Daniela
    Spoluautori Stehlík Eduard
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 12, č. 6 (2004), s. 160-170. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * USA * Česko * marketing sociálny * pojmy * kampane reklamné * organizácie neziskové * propagácia * ochrana zdravia * komunikácia sociálna
    AnotáciaVymedzenie sociálnej reklamy a sociálneho marketingu. Špecifiká marketingu neziskových organizácií. Postavenie sociálnej reklamy v USA. Sociálna reklama v Českej republike. Charakteristika a niektoré vybrané problémy. Etika a právo v sociálnej reklame. Reklamná kampaň pre spoločnosť BESIP a kampaň SOS Potopa, ktoré boli určené pre obyvateľov postihnutých povodňami v roku 1997.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.