Počet záznamov: 1  

O využiteľnosti marketingu v regionálním rozvoji

  1. Názov O využiteľnosti marketingu v regionálním rozvoji
    Preklad názvuAbout marketing utilization in regional development
    Autorské údajeEva Šimková
    Autor Šimková Eva
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 2 (2004), s. 47-53. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rozvoj regionálny * rozvoj trvalo udržateľný * marketing regionálny * výskum * marketing * samospráva * rozvoj územný
    AnotáciaVoľné pokračovanie tematiky zameranej na udržateľný rozvoj. Obsah súvisí s politickými dokumentami EÚ a s problémami regionálneho rozvoja, v súvislosti so vstupom ČR do EÚ. Regionálny rozvoj a problémy riadenia. Regionálny marketing a jeho úloha. Marketingový výskum - rozdelenie procesu marketingového výskumu do jednotlivých krokov. Organizácia marketingu v rámci samosprávy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.