Počet záznamov: 1  

Činnost a organizační struktura reklamní agentury

  1. Názov Činnost a organizační struktura reklamní agentury
    Autorské údajePetr Jindra, Zuzana Kolesárová, Eduard Stehlík
    Autor Jindra Petr
    Spoluautori Kolesárová Zuzana
    Stehlík Eduard
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 12, č. 6 (2004), s. 197-215. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá agentúry * reklama * pojmy * história * Česko * služby * klienti * zákazky * kreativita * psychológia reklamy * komunikácia marketingová
    AnotáciaDefinícia pojmu reklamná agentúra. História vzniku reklamných agentúr.Typy agentúr a ich činnosť. Organizačná štruktúra agentúry. Ľudia od reklamy. Získavanie klientely.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.