Počet záznamov: 1  

Jak vzniká logo a jeho význam

  1. Názov Jak vzniká logo a jeho význam
    Autorské údajeJitka Albrechtová, Eduard Stehlík
    Autor Albrechtová Jitka
    Spoluautori Stehlík Eduard
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 12, č. 6 (2004), s. 239-250. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá logo * značky výrobné * imidž * firmy * ochrana práv priemyselných * konkurencia * krajiny vyspelé * spoločnosti obchodné
    AnotáciaLogo a jeho význam. Corporate identity a grafický manuál. Právna ochrana loga. Požiadavky na správne logo. Písmo, tvar a farby. Príklady rôznych lóg v Čechách a v zahraničí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 5-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.