Počet záznamov: 1
Fanoušci, diváci, nebo zákazníci?
Názov Fanoušci, diváci, nebo zákazníci? Autorské údaje D. Köppl Autor Köppl D. Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 1 (Leden 2005), s. 6-9. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * podpora predaja * firmy * značky výrobkov * spotrebitelia * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * kultúra * médiá Anotácia Sponzorská aktivita firiem súčasťou marketingového mixu. Sponzorovanie športových udalostí a zviditeľnenie značky. Rôzne druhy sponzoringu. Aký má sponzoring prínos pre firmu. Výber ideálneho prostredia a kontrola vynaložených investícií. Sponzoring a komunikačné ciele firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-12 + 9 príl
článok
Počet záznamov: 1